Internet
-
Neem contact op met de helpdesk van ontzorg.net. Zij kunnen je helpen bij het herstellen van je internetverbinding.
-
Hieronder de snelheid van het internet abonnement:
- 100Mbps download snelheid
- 25Mbps upload snelheid
-
Ontzorg.net kan tijdens de installatie van je nieuwe pakket je huidige apparaten koppelen aan het nieuwe netwerk. Je kunt dit ook zelf doen. De wifi-gegevens vind je op de onderzijde van je modem. Mocht je er op een later tijdstip niet uitkomen, dan kun je contact opnemen voor telefonische ondersteuning via de helpdesk van Ontzorg.net.
-
Nee, bij dit abonnement zit geen e-mail account. Je zult zelf een e-mail account regelen. Dit kan bijvoorbeeld @gmail.com of @outlook.com account zijn.
-
Nee, dit is niet mogelijk, de reden hiervoor is dat Ziggo haar internet- en telefoniediensten levert ‘bovenop’ het TV signaal. Wél is het mogelijk om alléén TV af te nemen.
Verhuizing of opzeggen abonnement
-
Stuur een e-mail naar support@ontzorg.net en zet in de e-mail je naam, waar je nu woont, waar je naartoe gaat verhuizen en per wanneer je gaat verhuizen. Ontzorg.net gaat ervoor zorgen dat je verhuizing wordt verwerkt.
-
Ga je verhuizen naar een woning binnen SOVAK, dan kan je je abonnement meenemen naar je nieuwe woning. Stuur een e-mail naar support@ontzorg.net om je verhuizing door te geven. Ga je verhuizen naar een woning buiten SOVAK, dan kan je géén gebruik meer maken van dit abonnement. Stuur een e-mail naar support@ontzorg.net om je abonnement op te zeggen.
-
Nee, je abonnement wordt beëindigd wanneer je in een woning gaat wonen buiten SOVAK. Geef aan support@ontzorg.net door per wanneer je gaat verhuizen.
-
Na het eerste jaar kun je op elk moment opzeggen. Er geldt een opzegtermijn van één maand. Stuur een e-mail naar support@ontzorg.net met de datum wanneer het abonnement beëindigd moet worden. Ontzorg.net zorgt dat jouw opzegging wordt verwerkt.
TV
-
Wanneer je benieuwd bent welke zenders er in je pakket zitten kun je gebruik maken van het Ziggo zender overzicht. Deze kun je vinden op Zenderoverzicht.
-
Om digitale televisie te kunnen ontvangen heeft je televisie een DVB-C tuner nodig.
-
Ja, het is mogelijk om alleen een televisie abonnement af te nemen zonder internet.
Abonnement
-
Na aanvraag van het abonnement, ontvang je een bevestiging van Ontzorg.net. Vervolgens stuurt ontzorg.net jou iedere maand een factuur en worden de kosten van het abonnement automatisch afgeschreven van het door jouw doorgegeven bankrekeningnummer.
-
Nee, ontzorg.net kan de overstap niet regelen. Je moet zelf je abonnement bij je huidige provider opzeggen. Als je daarover vragen hebt, kun je bellen met de helpdesk.
-
Na de eerste keuze voor jouw abonnement kun je het 1 keer veranderen naar een goedkoper abonnement. Dit moet je doen binnen 14 dagen na ingang van je abonnement. Overstappen naar een duurder abonnement kan altijd. Natuurlijk kun je na de minimale looptijd van een jaar ook je abonnement veranderen.
-
Het abonnement is voor de duur van een jaar. Daarna wordt dit omgezet in een contract voor onbepaalde tijd. Als je dit niet wilt, kun je het opzeggen. Na het eerste jaar kun je op elk moment opzeggen. Er geldt een opzegtermijn van één maand
-
Deze diensten vraag je aan via Ziggo. Bel ontzorg.net voor advies.
-
Nee, dat kan niet. De voorzieningen zijn per wooneenheid van 1 bewoner, dus in jouw appartement/studio. Deel je één huishouden of woon je samen in één appartement dan kan het wel. Want dan maak je samen gebruik van één abonnement.
-
Ontzorg.net neemt jouw aanmelding in behandeling, controleert en neemt (wanneer nodig) contact op voor aanvulling van gegevens. Bij aanvraag van alleen een TV abonnement gaat jouw abonnement in vanaf het moment dat Ontzorg.net jouw aanmelding volledig heeft verwerkt. Bij aanvraag van een TV + internet abonnement neemt Ontzorg.net contact met jou op voor het maken van een afspraak. Tijdens deze afspraak zal er een monteur langs komen om een modem te brengen en aan te sluiten.